torsdag 31 maj 2012

Skrubba så porslinet blänker.

Har nyss skrubbat toan. Glamoröst, men någon måste göra det. På något sätt kände jag bara för det, stod där i köket och diskade undan middagen, ungsbakad lax och spenat, och fick för mig att det skulle vara bra att städa toan. Konstigt. Inte varje dag man längtar efter att städa där...

Annars har jag bakat lite idag, mamma fyller år snart så jag fyllde på förrådet lite. På morgonen, medan solen fortfarande sken så gick jag och voffse en lite promenad. Lite jobbigt att hon har så bråttom så fort det blir badsäsong! Jaja. Jag har bara mig själv att skylla, kanske inte skulle ha fått hon och tycka att bada var så jättekul när hon var liten. Hihi, nja jag tror det sitter i generna. Är man apportör och är avlad för jakt så sitter väl simmhuden bra där mellan tassarna.

Såg just att mitt nagellack ser hemskt ut så tror jag ska gå och fixa till mina egna tassar nu!



Inga kommentarer: