onsdag 30 maj 2012

Nu är det klippt!

Håret alltså. Var in till stan och klippte mig idag. Kapade av rejält, för att  vara mig i alla fall, nästan fem cm rök! Det känns så mycket, man märker att håret är kortare. Men det brukar gå över efter nån dag då man vant sig vid längden igen. Det är konstigt, att det känns så "tomt". Sjukt. Så värst fäst är man ju inte i håret. Det växer ju ut igen och det är fint när det är klippt. Ärsch nog tjatat om det.

Sen for jag på HM och sökte klänningar till ett bröllop jag ska på i sommar. Köpte två, en är som ok och den andra är nja. Måste kolla med mamma smakråd och se vad hon tycker. Annars fortsätter jakten. Sen hann jag bara köpa lite te så gick parkeringstiden ut, och jag började bli hungrig. Så jag fortsatte shoppingrundan på coop, inhandlade lite färsk pasta och bacon till middagens pasta carbonara som jag och pappa käkade då mamma är på vift.

Fick dessutom gå runt på stan i mina Walkingskor, de är ju iofs röda och haglöfs, men jag kännde mig som en "skogsmulle" trots att jag hade klänning. Kompenserade dock skorna med en adidasjacka och inte min vanliga, det gjorde det hela lite bättre. Haha tänk vilka problem man har. För att ett ynka sår på foten gör att vanliga skor gör ont! Men snart har de läkt!

Inga kommentarer: